Nu gör jag något åt det...

jag vet jag vet.. har inte bloggat på två månader ungefär... men jag har verkligen inte haft tid! Känns ändå lite konstigt att blogg nu när alla andra också har börjat, visserligen är det kul men ändå inte..eftersom man var lite "ensam" om det förut. Men visst jag har inget emot att alla andra blogg nejnej, men det är lite komiskt att de som tyckte det var lite småfjolligt med blogg har börjat blogga själva.

Jaja , tiden går.. under de här två månaderna har det hänt rätt mycket, skolan har börjat på allvar( och den går rätt bra också om man får säga det själv), handbollen flyter på... och jag har hunnit dra på mig en lunginflamation! Så just nu går jag på penicilin.. det är mindre bra. Förutom det är det okej, det känns rätt bra faktiskt!


xoxo

här kan du skriva några fina rader om vad du tycker, eller bara för att vara snäll!
Postat av: Macke;)

<3 älskar dig <3

2008-10-26 @ 21:00:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0