Snö i slutet av mars?!?!

När jag tittade ut genom mitt fönster så såg jag att det var snö, ÖVERALLT! Det är säkert ett par CM snö. Jag som vill ha vår nu! Man blir så depp av vädret, jag vill ha sommar,sol & värme!!!!!

Idag ska jag träffa M och kanske några fler, vi får se hur det blir.
Just nu sitter jag här lite småförkyld i mina mjukiskläder, orkar verkligen inte fixa mig iordning just nu.. men måste ta tag i det snart. Sen kanske jag borde plugga lite? Aja,
Hopps ni får en bra dag idag :)

Kiss Kiss

Andrea

                                                                                                                                                                                  


här kan du skriva några fina rader om vad du tycker, eller bara för att vara snäll!
Postat av: Viika

Ha en bra fortsatt dag! :)

2008-03-24 @ 11:43:14
URL: http://viika.blogg.se
Postat av: Sara

Hejsan!
Fin blogg du har! Är du intresserad av mode, design, nyheter, reser, skvaller m.m. så tycker jag att du skall besöka min blogg och säga vad du tycker, det är era kommentarer som betyder mycket. Titta gärna förbi och tipsa gärna dina vänner! Jag hoppas du stannar! Älskar du Friis&Company är det ett plus!
Sköt om dig
Kram SaraIsabell

(detta är inget spam, utan reklam för mode, skvaller, tips etc.)

metrobloggen.se/saraisabell

Glad Påsk!

2008-03-24 @ 11:50:23
URL: http://metrobloggen.se/saraisabell
Postat av: Jonna

våååååååååååååår!

2008-03-24 @ 12:26:53
URL: http://JONNAat.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0