tisdag

Hej!

Idag tog jag bort min förra blogg, och gjorde istället en ny , det är som att rensa ur sin smockfulla ostädade garderob , man slänger det gammla och plockar fram det nya! Precis som jag gjorde med min gammla blogg, tog bort den och skapade en ny :) .
Min dag började med att vi hade ett handbollspass i skolan, det gick hyfsat . Sen snabbt som sjutton från multihallen till skolan! Sen hade jag ett par lektioner till.
När jag kom hem satte jag mig och gjorde mitt och Hannas Drog&Alkohol arbete. Sen satte jag mig med min mattebok och sen pluggade jag lite engelska med.
Just nu sitter jag vid datan och tv:n, det är Vänner just nu. Och snart börjar det vi alla har väntat på Gossip Girl.
Bokserien är guldvärd, Cecily Von Ziegsar ska ha all ära för den här serien! Själv kunde jag inte vänta att serien skulle komma så jag har sett dom 7 första hos en kompis till mig.
Men nu börjar det så ska ägna mig åt det nu!

Hoppas ni har haft en bra dag och att den fortsätter att vara det!

image7





Det kallas tvivel, det där som stör.

här kan du skriva några fina rader om vad du tycker, eller bara för att vara snäll!
Postat av: Linus

Åh, jag va först med att kommentera Andrea:s blog :)

2008-01-29 @ 22:33:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0