allmänt bara..

Min dag började inte speciellt bra, kom försent till tyskan, glömde matten & engelskan hemma.
Dagen slutade dock bra! ( inte för den har slutat än men iallafall). Efter skolan cyklade jag hem till beboo och var hos honom ett tag, sen cyklade jag hem, åt sen så skjutsade mamma mig till träningen.
Nu sitter jag här, har så jääädra mycket jag vill skriva men jag tror inte jag hinner nämligen får väll skriva mer imorgon!

Dagens vill ha: inget förtillfället men lite Para skulle inte sitta helt fel!
Dagens klädsel: .jeans, fred perry tröja, bruna stövlar och underkläder?
Dagens smink: foundation,puder,mascara,rouge och öginskugga
Dagens frisyr: uppsatt
Dagens låt: Pictures of you med The Last Goodnight
Dagens planer: sova antar jag?
Dagens saknad: mitt gossedjur...
Dagens dummaste: jag själv ?
Dagens misslyckande: hela dagen nästan...
Dagens drog: tuggummi
Dagens köp: inget alls!
Dagens godis: det är inte lördag idag:)
Dagens humör: glad





god natt på er!


här kan du skriva några fina rader om vad du tycker, eller bara för att vara snäll!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0