Gossip girl

Åh, de är så efterlängtade!
Jag har beställt de två senaste Gossip Girl böckerna plus boken IT-girl som är skriven av samma författare.
Fast den 10onde kommer inte förren i maj, måste ha den!!!!!!

Om du inte har läst serien har du en rad väldigt bra böcker framför dig.
Eller om du inte orkar läsa serien, va lugn! Tv-serien går på tisdag 20.00 på Kanal 5. (Du har bara missat 2 avsnitt om du börjar kolla nu)



Bok 1: Gossip Girl
Bok 2: Gossip Girl - Ni vet att ni älskar mig
Bok 3: Gossip Girl - Allt och lite till
Bok 4: Gossip Girl - För det är jag värd
Bok 5: Gossip Girl - Det som passar mig
Bok 6: Gossip Girl - Leva livet här och nu
Bok 7: Gossip Girl - Ingen gör det bättre
Bok 8: Gossip Girl 8 - Fiender i vått och torrt
Bok 9: Gossip Girl 9 - Bara i din fantasi


Vilken är eran personliga favorit, och vad tycker ni om bok- och tvserien? Berätta gärna för oss, vi är väldigt nyfikna!


här kan du skriva några fina rader om vad du tycker, eller bara för att vara snäll!
Postat av: Micaela (:

Jag tycker de är skit bra- gossip girl :D har läst till 8an ;)
och
har sett första säsongen (Y) :D

2008-02-11 @ 13:24:16
URL: http://micaelaerasmie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0