Hejsan!



Nu ska jag bannemig skärpa mig med bloggandet!! Har inte hunnit blogga i sommar även fast jag lovade att jag skulle. .. fy skäms andrea !!!


Mitt liv är underbart just nu tycker jag, jag har underbara vänner och en underbar pojkvän. Handbollen har dragit igång igen, och jag kom in på den linjen jag sökte till! Känns så himla bra! Och om en vecka börjar skolan... ska bli lite skönt ( kommer säkert bara tycka det dom två första veckorna men i alla fall) att komma i rutin igen.
Det som känns väldigt tråkigt att min kompis Rebecca har flyttat till Sydafrika !!! Helt sjukt... menmen, väldigt coolt också.

Ni kan hitta henne på bloggen : rebeccaalindh.blogg.se


xoxo




här kan du skriva några fina rader om vad du tycker, eller bara för att vara snäll!
Postat av: sabina

oj, det kändes som att jag hade läst det där förut! :P

2008-08-18 @ 01:03:06
URL: http://sabbih.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0